Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Atrakcyjne strony www
17 lutego, 2017
skup zadłużonych spółek Warszawa kupię spółkę z długami sprzedaż zadłużonych spółek
Skup zadłużonych spółek
18 lutego, 2017

Czym jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczna metoda na wypromowanie mojej strony internetowej? Jakie rezultaty przynosi pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najbardziej powszechne pytania zadawane przez Klientów agencją SEO zanim wybiorą tego rodzaju usługę.

Skuteczność pozycjonowania zależy od kilku czynników, oraz wykorzystywanych metod. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w opowiadaniu o tym jak szybko są w stanie wypozycjonować stronę i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Często zdarza się tak, że te agencje, które oferują niedrogie i ekspresowe pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Działają poprzez spamowanie, które w zazwyczaj działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem dobrym wyjściem, a podniesienie takiej witryny do poprzedniej pozycji trwa nawet cały rok.

W dzisiejszym poradniku krok po kroku uświadomimy Wam czym jest skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży SEO nie brakuje.

Czemu Twoja strona potrzebuje pozycjonowania?

Nie wątpliwie możemy stwierdzić, że żyjemy w czasach Internetu. Firmy, których strony internetowe są często otwierane, odnoszą materialny sukces w rzeczywistości. Pozycja tych serwisów nie jest wyłącznie kwestią przypadku, ale dokładnie przygotowanej reklamy w Internecie. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy zarządzanie profilem w mediach społecznościowych zwiększa możliwości firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Dlaczego pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Argument jest niezwykle łatwy w zauważeniu – ilość osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą stać się Klientami Twojej firmy.

Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać produktów w sieci. Najczęściej za pewne używałeś w tym celu wyszukiwarki Google. Po napisaniu określonej frazy, np. Hydraulik Toruń, wyświetliła Ci się lista wyników. Idąc tokiem myślenia im wyżej tym lepiej, wybierałeś strony firm, które uplasowały się na szczycie tej listy. Tak też czyni ponad ¾ użytkowników popularnych wyszukiwarek internetowych. Normalne jest, że wszyscy zwracają uwagę na kilka pierwszych pozycji na liście wyników wyszukiwania, a jedynie nieliczni wchodzą na kolejne strony. Zatem najważniejszym plusem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją witryną szerszego kręgu odbiorców.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony ma wpływ na podwyższenie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Strony umieszczane są w tym rankingu w właściwej kolejności, adresującej do ich trafności z wpisywanym słowem kluczowym. Przygotowywaniem tej listy zajmują się autoboty Google, których funkcjonowanie opiera się na wysoce złożonym algorytmie, modernizowanym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem wysoce skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja SEO na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Realizując konkretne procedury na stronie i analizując zmiany jej pozycji, możemy wyłącznie domniemać jakie są czynniki mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – maksymalizacja wydajności i dopracowanie kodu strony spowodują, że konkretna witryna stanie się bardziej przyjazna dla robotów Google. Ważne jest również bogactwo fraz kluczowych w zawartości strony.
  • liczba wyświetleń strony – dbałość o dużą ilość wysokiej jakości linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że tak samo jak nowi Klienci, autoboty Google również spojrzą z zaciekawieniem na daną stroną. Aby zwiększyć bazę linków zewnętrznych możesz postawić własne zaplecze pozycjonerskie.
  • częste aktualizacje – wysokiej jakości i interesująca zawartość strony to jedno, a nowe aktualizacje strony to drugie. Atrakcyjne dla Google witryny to te, na których ciągle coś się dzieje. Przy okazji zadbasz w ten sposób o swoich czytelników.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, dlatego że co raz bardziej rozwijająca się grupa użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do wielkości określonego ekranu i ładują się dość szybko, co docenią roboty Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na wzrost pozycji strony w naturalnych wynikach Google. Spora liczba agencji oferujących pozycjonowanie zaczyna pracę z Klientem od zaplanowania słów kluczowych. Prawdziwi fachowcy pomogą Ci wyszukać takie frazy, dla których zaawansowany wzrost pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaproponują Ci postawienie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich zasobów. Nie obawiaj się tego pomysłu. Jest to znak, że firmy te troszczą się o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nie korzystny spam, który jak już wiecie, może was wiele kosztować. Co do ceny, standardowe pakiety pozycjonowania kosztują jedynie 100 złotych na miesiąc. Czy jest to wygórowana cena? Nie, jeżeli zdasz sobie sprawę ilu stałych Klientów możesz zyskać tylko przez fakt, że Twoja strona zajmie wyższą pozycję niż konkurencyjne strony. Jeszcze jedno – skutki pozycjonowania widoczne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeżeli ktoś zaoferował Tobie znacznie krótszy termin, można się domyślać, że stosuje zabronione techniki.

Zależy Ci na bezpiecznym pozycjonowaniu – wejdź na naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron

Strona używa cookies
Ok