Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termokubek Contigo idealny na każdą okazję
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie
15 września, 2020

Wizytówki udostępniane w mapach Google są sprawdzonym narzędziem wspierającym zaistnienie na lokalnym rynku. Za sprawą map Google zdobywamy dostęp do namiarów przedsiębiorców z różnorodnych branży. Dzięki temu użytkownik może z łatwością odnaleźć sklep pełen potrzebnych produktów i usług. By pojawić się na liście firm w konkretnej okolicy wystarczy uruchomić swoją wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Pośród wszystkich udostępnionych usług Google trzeba wyszukać usługę Google Moja Firma i postępując zgodnie z instrukcjami stworzyć profil. Każdy kolejny krok przybliża nas do stworzenia kompletnej wizytówki. Wystarczy wypisać najpotrzebniejsze dane jak nazwa przedsiębiorstwa czy jej położenie oraz dane kontaktu, a potem je zatwierdzić. Wypełniona o odpowiednie informacje wizytówka jest przygotowana do użytku. Warto jednak uzupełnić ją o wszelkie informacje dostępne w poszczególnych zakładkach. Ostatnim etapem jest weryfikacja, aby wizytówka została całkowicie aktywna. Posiadając gotową wizytówkę warto pomyśleć o pozycjonowaniu jej, aby była widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ sporo czynników. W głównej mierze duży wpływ ma odległość od użytkownika. Poszukując sklepu lub usługi zwykle kierujemy się tym, jak blisko znajduje się od miejsca pobytu, ze względu na to wizytówka sprawdza się szczególnie na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa możliwość na lepszy wynik pozycjonowania. Oprócz tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność względem frazy kluczowej. Jeżeli firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym lub umieszczona na jej witrynie treść zgadza się z wyszukiwaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka znajdzie się wysoko. Funkcje zawarte w usłudze Moja Firma dają sporo opcji, które mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Uzupełnij informacje na temat firmy

Bazowe dane jak nazwa, adres i telefon  należy uzupełnić o kolejne równie potrzebne dane, które wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do wyszukiwania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Co więcej w nazwie wizytówki można wpisać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. Firma – pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego należy wpisać kategorie i podkategorie, które pokażą Google oraz użytkownikom profil firmy, czyli jej charakter. Istotna jest także lokalizacja i obszary działania. W lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeżeli jednak gwarantujemy usługi poza siedzibą (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto lub województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle wartościowe jest również zdobycie atrybutów. Atrybuty są zespojone z tym jak działa firma. Na przykład informują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy niedaleko znajduje się parking lub czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Wadą jest to, że atrybutów nie uzupełniamy sami, dlatego że tworzone są one na podstawie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Same opinie klientów oddziałują na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów wciąż wartościuje opinie Google, dlatego warto się o nie postarać i co ważne, lepiej na nie odpowiadać. Dzięki pozytywnym opiniom zyskujemy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.

Dodaj produkty, usługi, unikalny opis i zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to idealne miejsce, by opisać najważniejsze zalety firmy, jednocześnie stosując najlepiej dobrane słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, dlatego warto pochylić się nad tą częścią opisu. Oprócz tego dla lepszego pozycjonowania wizytówki Google należy wpisać swoje produkty i usługi. Wypełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale również najpewniej zachęci większą liczbę potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje również umieszczanie zdjęć i filmów. Multimedia umieszczone w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla użytkowników, ale również umożliwiają napisanie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Częste publikowanie zdjęć korzystnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Publikuj wpisy

Poprzez wpisy w wizytówkach Google zaproponować klientom interesujących treści, które mogą zachęcić ich do przejścia do naszej witryny WWW lub skorzystania z usługi. Wpisy umożliwiają opublikowanie treści do 1500 znaków i odsyłacz, którym możemy linkować do dowolnej witryny, np. podstrony ze sklepem lub innego wybranego miejsca. Tego rodzaju wpis w wizytówce oprócz tego, że będzie widoczny przez wiele czasu (w zależności od ustawień nawet na cały rok), może być elementem marketingu treści, gdzie będziemy proponować klientom garść interesującej wiedzy z branży. Systematyczna publikacja zostanie uznana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, z uwagi na co warto zastanowić się nad zastosowaniem takich wpisów.

Zdobywanie linków

Linki przenoszące bezpośrednio do wizytówki są dość ważnym elementem, który wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi katalogami, forami, blogami, portalami oraz innymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, w których można umieścić odsyłacz. Wartościowy profil linków da Google znak, że warto umieścić wizytówkę na wyższej pozycji, dlatego że odsyłają do niej odmienne wartościowe strony. Profil linków ma więc korzystny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok