Nieszablonowe pomysły na tworzenie witryn rosną jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, ponieważ coraz większa ilość Odbiorców w naszym kraju kupuje różne towary przez sieć, zaś do punktów stacjonarnych zmierzają przede wszystkim zapoznać się z określonym artykułem (zatem tym, jak między innymi on w rzeczywistości wygląda). Zdarzają się sytuację, że kompletne sklepiki „przeprowadzają się” do wirtualnego świata, odstępując puste lokale oraz licząc na konkretne oszczędności. Oprócz tego każdy Odbiorca może liczyć na to, iż towar jest doprawdy świetnej jakości, przykładowo nikt go przed nim nie przymierzał. Skromne oraz poważne firmy zgłaszają się stąd do agencji reklamowych, żeby te zajęły się tworzeniem interesującej oraz praktycznej strony www. Architekci stron wymyślają stąd coraz to bardziej oryginalne strategie, w większości oparte na WordPressie.
Najsilniejszym stylem w 2016 roku była standaryzacja szaty obrazkowej oraz ustawienia wszelakich modułów na stronie. Zazwyczaj była ona rozbita na dwie bądź trzy sekcje, jednakże nabywcy ekspresowo się znudzili powtarzanymi wzorcami. Wszelakie słynne strony, np. sklepów z ofertą produktów drogeryjnych, prezentowały się prawie w taki sam sposób, a to z pewnością przedłożyło się na sprzedaż. Dzisiaj układ strony, projektowanie grafiki oraz pozostałych szczegółów wcale nie następuje już na owych wytycznych. Projektanci stron internetowych zmierzają do uwydatnienia swoistych właściwości branży Klienta.
Styl ów stał się niesamowicie ciekawy i bazuje na wyzyskaniu poprzez grafikę pełnej rozpiętości ekranu. Po pierwsze – uwaga odbiorcy w ogóle nie roztacza się na kolejne motywy, po drugie – zachęca perfekcyjnie przystosowaną grafiką do dalszego przeglądania witryny. Ekrany startowe wypełnione są całkowicie zdjęciami, grafiką z jakimś przekazem czy włącznikami akcji. Mogą być bierne lub sprawować funkcję slydera. Sporym pozytywem jest to, że takie elementy wpasowują się na potrzeby wyświetlaczy na notebookach oraz ogromnych monitorów. Perfekcyjnej jakości grafikę powinno wykonać fachowe studio graficzne.
Ogromna, dobrej jakości grafika zaciekawi spojrzenie niejednego Kupującego. To fantastyczny projekt, żeby wzbogacić wizerunek strony www. Część odbiorców jest wzrokowcami, stąd tym bardziej opłaca się w nią zainwestować. Krótko mówiąc nie korzystajmy jednak z tzw. banków bezpłatnych fotografii, zwłaszcza wtedy, kiedy nasza marka ma się autentycznie wiązać z profesjonalizmem. Korzystniej powierzyć zaprojektowanie elementów graficznych pewnemu grafikowi, który będzie troszczył się o to, żeby wszystkie posiadały właściwy nastrój oraz współgrały z schematem witryny.
Material design to wygląd opierający się na poziomych tonach oraz na korzystaniu z świateł i cieni. Google zasugerowało się w tym przypadku standardowym papierem oraz atramentem. Kluczowym zamysłem było podniesienie zrozumiałości stron, jak i poprawienie minusów, które były widoczne w trendzie flat. Ogólnie rzecz biorąc material design to: ulokowanie w trójwymiarze (odpowiednio z kolejnością segmentów), radosne oraz harmonijnie przystosowane barwy (jeden odcień podstawowy oraz kolejny barwnik specjalny, np. do odznaczeń), instynktowne ikonki (maksymalnie naturalne, z skromnymi zakończeniami kresek, z zastosowaniem proporcji 2dp), zdjęcia i grafiki wektorowe (przystosowane do klimatu strony internetowej; tekst na zdjęciu musi widnieć na gradiencie; krótko mówiąc nie można przedobrzyć z przyciemnianiem) i typografia oparta o wygląd Roboto.
Spora liczba eksploatatorów Internetu bynajmniej nie przyjmuje od sprzedających tego, czego się domagają. Wchodzą na stronę www i co rejestrują? Banalny projekt logo, multum nieprzydatnych tekstów (jakie mają szansę przewijać bez końca), zaś w ostateczności są zaczepiani ulotkami informacyjnymi o tym, aby bezwarunkowo wpisać się do newslettera, wybierać z wielu promocji (jakie z pewnością za minutę się nie będą aktualne) lub omówić ważne kwestie z zawodowcem (który co sekundę uruchamia się na czacie i absolutnie nie jest to „żywa postać”). Konsumenci potrzebują tego, ażeby osiągnąć uczuciową styczność z produktem lub jeżeli to wykonalne – ze sprzedawcą. Wcale nie chodzi tutaj o „targowanie się”, ale sposobność zaufania. Świetnym zamysłem jest zatem opowiedzenie czegoś o swojej działalności gospodarczej. Ostatnio opisuje się to słowem „storytelling”, więc wspominanie o takich rzeczach, jak: kim jest każdy pracownik, co może zaoferować firma itd. Taka postać reklamy dużo łatwiej trafia do klientów i przynosi lepsze rezultaty niżeli męczące okna, które wyskakują nim zdążymy cokolwiek przeczytać.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wejdź w link z boku – Agencja reklamowa Toruń – a odnajdziesz dużo więcej informacji.